Booooooring...

Medlem
Booooooring...

Mmmm...jag är är tillbaka. Det har varit ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Såvitt jag kan komma på så finns det bara ett svar: Jag är förjävla uttråkad. Det inte ett jävla skit i mitt liv just nu. Och har inte gjort i några månader.

Nu verkar det däremot som om jag har hittat något att skriva om (annars skulle jag väl inte skriva, genious). Spenderade 3 veckor borta från det trygga hemmet. 1 vecka i Skåne, lika tråkigt som de senaste x antal gångerna (är på samma ställe varje gång, min mormor och morfar har ett hus i ett samhälle som heter Borrby). Sen var vi i Göteborg (mitt under Gothia Cup, jäkla timing där ) Där sprängde jag Rainbow på Liseberg (Nej, jag är oskyldig).

Sen spenderade jag en vecka sovandes på vandrarhem i Danmark. Där var det riktigt jävlarns tråkigt. Vart man än sover så finns det någon typ av insekter som ska störa en. Ett fåtal höjdpunkter fanns det däremot. Bl a en sandskulptursutställning och platsen där Skagerak och Kattegat möts.

Men nu är jag hemma (sen i tisdags faktiskt), och då ska man väl kunna hitta på något kul?

Jodå: Jag startar härmed officiellt "The Almighty Quest for a New Computer" eller "TAQNC".

Den kommer att startas med ett Antec Twelve Hundred och, beroende på hur mycket pengar jag får ihop, även ett nytt moderkort, ett XFX nForce 780i.
Om någon undrar varför jag köper ett nytt moderkort före någonting annat: Skulle jag uppgradera min dator med mitt nuvarande moderkort så skulle väl moderkortet själv vara den största flaskhalsen.:)

That's all folks! Återvänder senast när jag fått mitt chassi! Och då med bilder!!!

#blogg

1
Skriv svar