Jag får ta och rycka upp mig.

Medlem
Jag får ta och rycka upp mig.

Jag måste börja blogga mera, få ut mina tankar.

Men jag har fan inget att skriva om. Jag har inte råd med nya spel till PS3, nya burken rullar på fint, inget spännande händer just nu.

I vår hoppas jag på att kunna få in några spelrecensioner i bloggen, om någon gillar sånt. Sen så hoppas jag på att få ett sånt här fint headset i julklapp, känns ganska säkert på den fronten, så en recension av det headsetet kanske det blir också.

Sen fyller man ju 18, så då kanske man får in pengar till ett nytt graffekort, så de e najs.

Som en sista punkt ut i cyberspace så skulle jag vilja ställa en fråga:

Jag och två kompisar håller på med projektarbete i skolan, så vi behöver hårdvara till en specialbyggd PC. Vad vi söker efter är alltså i princip vilken hårdvara som helst, så länge den inte är för gammal, säg minst sockel 478 för intelprollar (har ingen aning om AMDs motsvarighet). Detta kanske låter som lite höga krav på gratis/extremt billig hårdvara, men anledningen till detta är att vi redan har tillgång till äldre hårdvara. Vi söker efter donatorer i Stockholmsområdet, Kungsholmen nära Thorildplans gymnasium är ett plus(för båda parter).

Sen skulle en väldigt speciell sak vara till EXTREM nytta om någon ens kan berätta vart man kan få tag på en: En Slot-in dvdspelare. Den skulle vara till stor nytta för projektet.

Ska nog skriva lite lite till imorgon (eller senare idag beroende på hur man ser det), då kan jag dra upp hur det är på praktiken!

Jag hade visst en del att skriva...

Fan va trött jag är. God natt.

Edit: Skriver om praktiken imornn istället, orkar inte idag

#blogg

1
Skriv svar