Nytt onlineprojekt: Pixelart Online

Medlem
Nytt onlineprojekt: Pixelart Online

Istället för att starta ett nytt Hänga Gubbe-spel så har jag fått en ny briljant idé: Ett projekt jag har valt att kalla Pixelart Online (i brist på bättre namn, bättre förslag mottages gärna).

Idén med projektet är att vem som helst ska få möjlighet att fylla på bilden allteftersom, dvs att man gör en bit var.

Så här ser det ut än så länge:
[ia=10443]

Regler:

*Det måste vara pixelart(Thank you, Captain Obvious!)

*Först att skicka ett PM(Rubriken ska vara "Pixelart Online") med sin mailadress till mig för göra sin del. Efter det så mejlar jag .psd-filen till dig, med rubriken "Pixelart Online".

*Du måste ha Photoshop(eller annan bildeditor som stödjer .psd). Själv arbetar jag i CS4, men jag vet inte om filerna är bakåtkompatibla.

*Din del ska vara ett eget lager, och lagret ska vara döpt efter ditt användarnamn här på fz

*Man får bara göra en del, och inte för stora delar. Är din del för stor kommer jag att be dig att ta bort en bit. Om du vägrar så kommer ditt bidrag inte vara med.

*Jag förbihåller mig rätten att icke godta ändringar som jag tycker är opassande, stötande, osmakliga, etc., till och med för dåliga. No offence.

*Jag kommer inte att lägga upp bilden på någon annan sida och ta cred för den.

Hoppas detta uppskattas!

#blogg

1
Skriv svar