Idag skiner vi som solen - vi är ett på Xbox Live!

Inaktiv
Idag skiner vi som solen - vi är ett på Xbox Live!

Igår kom den officiella Xbox Live-listan ut via Major Nelson och Bionic Commando Rearmed är för tillfället det bäst säljande spelet!

Top Arcade Titles (Full Versions)*
1 Bionic Commando Rearmed
2 Fable II Pub Games
3 Braid
4 Geometry Wars Evolved²
5 UNO
6 1942: Joint Strike
7 DOOM
8 SOULCALIBUR
9 N+
10 Worms

* = The above arcade list is based on full versions purchased.

Idag är vi i Leipzig och visar upp Bionic Commando multiplayer, men vi återkommer kring det. Just nu sittandes på ett stengolv med lånad - och mycket skranglig - uppkoppling väntar vi till ett bättre tillfälle. Ett då cementgolvets kyla inte tränger på lika mycket.

Vi vill i alla fall tacka alla som köpt Bionic Commando Rearmed och gjort det till det bäst säljande spelet på XLA!

Ha en underbar dag.

#blogg

Medlem
Idag skiner vi som solen - vi är ett på Xbox Live!

Grattis grattis, alltid nice att höra att det går bra för de svenska utvecklarna.

För övrigt tycker jag meningsuppbyggnaden i titlen är lite konstig, "Vi är ett på" ? etta kanske ? eller bara "#1" ?

Medlem

Hade bara min 360 fungerat så hade jag köpt det vid nu.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Absolut det bästa spelet på Live ATM, så det är väl inte så konstigt


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem
Skrivet av Sevenix:

Grattis grattis, alltid nice att höra att det går bra för de svenska utvecklarna.

För övrigt tycker jag meningsuppbyggnaden i titlen är lite konstig, "Vi är ett på" ? etta kanske ? eller bara "#1" ?

Inte så värst konstig, bara fel. Saknas ett A, men det får vi bjuda på - det är fegt att ändra.

1
Skriv svar