Jag är tillbaka!

Inaktiv
Jag är tillbaka!

Jag är tillbaka, som rubriken lyder. Själv tycker jag att jag inte varit så seriös med bloggandet, men nu ska det bli ändring på det. För det första ska jag skriva vad jag hittar på dagarna m.m.

Jag har tänkt att uppdatera mitt spelrum lite, med en ny TV. Min nuvarande TV är på 20 tum och det tycker jag inte passar så bra för spelandet. Jag har tittat väldigt mycket på märket Samsung. Jag är inte direkt erfaren av mej när det gäller TV apparater. Jag vill helst ha 40-42 tum Full HD och helst bra kontrast också. Det kan både bara LCD och Plasma.

Jag behöver också köpa en ny dator till mitt rum och jag har plockat ihop en själv och den listan kommer upp senare ikväll.

Jag spelade Little Big Planet i Tisdags på Media Markt i Jönköping. Jag gillade faktiskt spelet, så mycket så jag faktiskt måste köpa det för att det var så roligt. Jag testade faktiskt Map Editiorn i spelet och jag gillade den faktiskt. den var lätthanterlig, rolig och grym.
Jag hoppas att detta spelet blir Årets Spel 2008, för att det tror jag faktiskt det blir!!

Det var allt för mej den kväll. Ha det bra!!!

#blogg

Medlem
Jag är tillbaka!

Tja, när det gäller TV apparater så är det svårt att gå fel med Samsung Det är kvalitetsgrejer, sen om man vill specificera sig mer beror det på vad du vill ha och hur kräsen du är. Jag har dock denna http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=333304

Inköpt i somras och är helt underbar. Inget att klaga på alls hittils och fick den för 8k i ett erbjudande så billig med


signatur

Videomupp

1
Skriv svar