Fick hem... Alone In The Dark

Medlem
Fick hem... Alone In The Dark

Fick hem mitt nya spel från webhallen köpt av en snubbe som heter Jesper till min PS3a! Tänkte bara skriva lite att spelet är grymt kul och läskigt.

Det som händer när man spelar är att stenar flyger överallt och man ser brinnande ställen överallt men det är ju rätt coolt! Massor av saker som att man ska hitta som brandsläckare, spray eller andra saker som tändare. Spelet är sjukt mörkt (inte så konstigt kanske) men det är nästan störande. Har just nu spelat till man får åka bil som är ganska svårt men också kul.Tycker att det är skön körkänsla fast det är sånt skräck spel.

Är lite lost i handlingen dock, vad jag har förstått är det ett virus från ingenstans med samband med en sten, eller halsband som jag nyss fick av någon person. Exakt där slutade jag spela, när Edward Carnby (tror jag han heter) gav mig den. Så det blir ju inte lite spännande att fortsätta, eller spela om.

Har nämligen gjort ett stort misstag!
Glömde att uppdatera spelet innan jag drog igång på grund av att jag är så långt ifrån rautern. Hur som helst har spelet inga trophies innan uppdateringen och jag har spelat ett tag nu så jag måste spela om allt! Hur drygt är inte det?! Nästan, bara nästan värt att fortsätta spela ut spelet utan trophies. Men det var ju största anledningen till att jag köpte spelet så jag blir ju tvingad.

...Glömde säga att musiken till spelet var det sämsta jag har hört på länge också.
---
betyg:

Review | scores
Publication Score
1UP.com B-[13]
ActionTrip 7.7 out of 10
Computer and Video Games 7.3 out of 10
Edge 7 out of 10 [15]
Eurogamer 7 out of 10
Game Informer 6.5 out of 10
GamePro 2.5 out of 5
GameSpot 6.5 out of 10
GameSpy 4 out of 10
GameTrailers 7.3 out of 10
IGN 3.5 out of 10
Official Nintendo Magazine 64 out of 100
Official Xbox Magazine 5.5 out of 10
IGN UK 7 out of 10

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar