SommarLAN - Del 2

Medlem
SommarLAN - Del 2

Okej blev lite fel med tiderna denna gång, men det blir ett till inlägg idag igen (troligtvis). Nu har vi spelat massor av CSS. Eller ja, vi gjorde det inatt. Gissa vad? MItt lag vann! Vi spelade mot 4 olika lag, då vi bara förlorade en match som gjorde att vi kom till final och segrade. Har sovit hela dagen sen jag la mig vid 5.00, om jag minns rätt. Idag blir det ännu en till tunering i Soul Calibur IV. Priserna som vi vann igår var musmattor (en var). Sponsrat av komplett.se, så den var grymt snygg!

Vädret är fail för LAN, det har vart sol hela dagarna vi har lanat. Så det var ju inte helt bra för oss. Men det är full fart på kvällarna kan jag säga!
Nu sitter jag vid entrén och vaktar för besökare och andra människor som ska in. Tur dom har den här laptopen så man kan skriva lite här också.

Kan också meddela att jag har köpt X7 med märket Oscar(?) som bogster13 med andra ord. Vi har också X7 tagentbord nu som tom. synd på bilderna från igår eller nått. Som sagt tiden är lite veck för mig just nu.

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar