Att vakna...

Inaktiv
Att vakna...

... upp klockan 01:52 på natten, uttorkad, ashungrig och skittrött är inget kul. Speciellt då det saknas något... - "Jag är inte bakis!? WTF!?".

- "Skönt!" kanske många tycker, men det känns ändå som om något saknas. Men när jag ändå är inne i min 4:e alkohollösa vecka så är det lika bra att fortsätta.

Har suttit, från det att jag vaknade då tills nu (06:29), och manglat demoner i Hellgate: London. Helt klart värt 4,5:an jag gav det i betyg. Om dom bara putsar till det lite, och fixar så att spelet i princip inte är en enda stor bugg, så blir det lätt en 5:a. Förhoppningsvis ordnar det mesta upp sig i patch 0.7, som troligtvis leasas i början av nästa vecka.

Känslan av meningslöshet i tillvaron förstärks efter en kopp kaffe kan jag säga. Bäst att spela lite Punisher och få utdela ultravåldsdöd till en hop med rädda maffianissar. Eller inte...

Förmodligen kommer jag sätta mig och spela poker.
#World Series of Poker 2008

Nej... cigarettpaketet i köket, och den ej ännu tomma kaffebryggaren säger; "FFS! Du har ju hela måndagen upplagd för dig! Sluta gnälla, för helvete, och sätt igång!" Jepp... jag gört.

Men med detta som mitt första blogginlägg säger jag; "Ha en fortsatt trevlig dag, och på återseende."

På återseende.

//Daint..

#blogg


signatur

"Det är så härligt med ångest..."

Medlem
Att vakna...

Välkommen till FZ säger man väl då


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Välkommen! Ytterligare en trevlig blogg att läsa! Eller nja, det var kanske inte så jäkla trevligt att läsa just dina rader, du är ju inte repcis glad

Håller med dig om betyget på Hellgate: London!

1
Skriv svar