Too Human?

Medlem
Too Human?

Nu ska jag blogga medan jag spelar, detta kan bli intressant för dig som läsare, samt för mig, lets go!

Okej, man måste säga att det är rätt coolt att blanda viking mytologi med cyber stil men designen velar mellan snyggt och skitfult så stark att ögonen skriker efter bättre skruvade spel.

Älskar verkligen spel som visar alla classer men självklart får du välja den mest tråkiga, den "balanserade" som inte är riktigt duktigt på något utan jämnt för delat.

En sak man måste älska ännu mer är dom osynliga väggarna, en meter ifrån vissa objekt tar det stopp medan exakt likadana kan du hoppa upp på och dansa bäst du vill, bara för att dom är placerade i mitten av rummet och inte på sidorna.

Sedan det här med designen, att dom verkligen försöker göra saker coola, som att soldaternas rustning ska se ut som ett varg huvud är rätt läcker idé men dom ser så ofunktionella ut att man vill spy på skärmen.

Haha påtal på osynliga väggar, kasta en fiende över en kant men istället för att falla stod han på "thin air", helt sjukt komiskt spel, men jag älskar endå att kunna skjuta på två fiender samtidigt, dual wielding pistols you know

Wie, första bossen var ändå helt okej, olika hitpoints per kroppsdel, synd att han dog så fort men titta, en hjälm fick jag!
Undra om den är ful... HAHAHAHA! men gud ge mig nåd hahahaha, wtf har han inte på sig den i mellansekvensen när har har resten av EQ'n som jag hittade?
Dom kanske insåg hur fula hjälmarna är så dom skippade dom i mellansekvenserna, yaaay han har den fula hjälmen nu igen.

Men nog med bash, detta spel landar på 6/10 för mig, med bättre kontroller hade det säkerligen blivit en åtta iaf, även designen är för ojämn för att kännas "cool", men jag blir inte förvånad om jag köper detta begagnat om ett halvår för 200spänn bara för att.

#blogg


signatur

Ledare av den svenska APB Klanen

Besök www.eqbm.se för mer information!

1
Skriv svar