2v2, transfer och reroll.

Inaktiv
2v2, transfer och reroll.

Transferade min NE Hunter till en icke så populär realm. Främst för att det är instant 2v2 kö. Jävligt skönt när man ska enbart sitta å arena på en char. Palla vänta 6 min (minimum) per game. Så jävla frustrerande. Ska nog transfera tillbaka när jag har lite mer s3 gear. Så jäklans tomt på denna server.

Blivit jävligt irriterad på senare tiden, för det märks tydligt att det är warrior-shaman som kommer bli den nya "inne-kombon". Att få en shaman OOM är i princip HELT omöjligt som hunter-druid, och DPSa en warrior är inte direkt en lösning. Så man är rätt chanslös mot den kombon om du inte har tur. För att inte tala om att shamans kommer bli buffade i nästa patch. Instant Ghost Wolf (med talents), och 50% kortare durations på slowing effects (med talents). Hello the new druid-like-class. Shamaner har en aning bättre mana effektivitet än druider. Och om de dessutom kan springa iväg mycket bättre så kommer nog druider dock bli lite utkonkurrerade.

Förbereder lite för WotLK, shaman är den klassen jag kommer att ta till 80 har jag bestämt. Så tar och levlar upp min draenei shaman också, utifall att det blir alliance efter expansion.

Prövar en ny kombo på min shaman, shaman-rogue. Lite kul faktiskt. Undra hur långt man kommer med den med kasst gear. Har bara full s1, och 2 delar s3 av setet, och bara en vindication-del (och iof s1 vapen). Så har en del kvar att göra på shamanen dock. :/ Så trist att grinda honor. Men eftersom rogue är OP (säger jag ja, som aldrig spelat rogue) så kan det bli skoj med denna kombo.

#blogg

1
Skriv svar