Sket i det där med pvp.

Inaktiv
Sket i det där med pvp.

Blev för irreterad på det där med PvP, jag är en dålig förlorare. Kanske inte alltid, men problemet med PvP i WoW är RNG, om man kan påstå att mer än bara drop styrs av det. Mycket handlar om tur, och att man får in den där proccen, eller den där kritten. Spelade upp till 1930, men blev för irreterad, så såg till att skaffa s3 shoulders, sen lade jag av och rerollade en Draenei Shaman.
Är nu lvl 70 och raidar istället. Har kört på enhancement spec, och har faktiskt lyckats dra åt mig ett par fina items de senaste dagarna nu.
Guilden är relativt ny, det var en PvP guild (den jag var med i) och en av serverns största PvE guilder som slogs ihop för att börja raida, och i PvE guildens fall lyckas progressa bättre. Vilket vi har gjort. Näst sista bossen tagen i BT. Så nu väntar folk på Illidan. Körde run nr 2 och tog bossarna fram till mother igår (andra gången efter progress-runnen) och det gick som smort. Jäklans kul faktiskt. Fick en najs main-hand och en ring.

Hur som helst. Skönt att sommaren är påväg, och jobbyte blir det till viss del i sommar vilket känns helt super! Återkommer. Någon gång.

#blogg

1
Skriv svar