God my OH, den f*n fick mig igen!

Medlem
God my OH, den f*n fick mig igen!

Jag kände det direkt jag vaknade. Ni vet, den där oroväckande känslan som bara finns där, att något inte står rätt till, att något dåligt kommer att hända.
Dagen började enligt sedvanlig rutin, en härlig dusch följt av frystorkat kaffe och frukost som inmundigades samtidigt som jag klickade mig igenom de rutinmässiga sidorna på internet. Av någon omständighet lyckades jag trycka mig till en site där de hade skrivit om Uncharted: Drakes fortune, ett spel som jag hållit ögonen på och velat spela ett längre tag.

På något sätt, ca en timme senare (jag vet fortfarande inte hur det hela gick till i praktiken) så befann jag mig plötsligt på en spelaffär här i stan. I ett halvt drömmande tillstånd, säkerligen med saliv droppandes ur ena mungipan, håvade jag fram 5 sedlar med dryga dussinet nollor tryckta på sig till killen bakom disken och fick i min hand en PS3 plus det just nämnda Uncharted: Drakes Fortune och även Ratchet and Clank: Tools of Destruction. *Svart-ruta* Cirka en medvetandesekund senare sitter jag hemma klämmandes på den i min mening något hala, men ack så familjära och trivsamma handkontrollen. Yes så är det, impuls-köp-jävulen kom och tog mig igen, och denna gång blev det en ps3:a den sluge saten lurade på mig.

Har länge varit sugen på en ps3:a, det sista som har fattats för att göra min kära konsol-park komplett. När det nu på horisonten börjar dyka upp ett par riktigt intressanta konsolexklusiva titlar (läs final fantasy och metalgear som exempel) så kändes det som om det var dags. Har knatat mig igenom drygt halva Drakes Fortune, som jag för ovanlighetens skull även lyckades engagera flickvännen i, och jag måste säga att det är riktigt imponerande. Att man även kan streama filmer direkt från ps3:an till PSP:n är också en mycket trevlig funktion.

#blogg

Medlem
God my OH, den f*n fick mig igen!

Det lät som sett riktigt jävla impulsköp, ja


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

fy vad äckligt, att bara lägga fram 5 tusen sådär usch. Själv har man inte råd att göra så en annan har ju räkningar att betala. Man lever ju på knäckebröd och dofilus.


signatur
Medlem

Det va ju fan va vissa ska ha det bra då

Medlem

Något oplanerat inköp ja! Jag lever av vatten och allehanda rester/födopartiklar jag lyckats skrapa ihop från under diskbänken fram till löningen. Tar de slut går jag på målarfärgen som flagnat på skafferidörren, har hört att det ska vara helt ok tillsammans med lite sambal oelek.

Fixar formen inför beach 2008, och får dessutom spela ps3:a, nästan så att det är värt det 8)

Medlem
1
Skriv svar