Ska månne eskimåröven tina upp?

Medlem
Ska månne eskimåröven tina upp?

Först och de faktum främst, så får jag be om er mildaste förlåtelse för att bloggen min varit lika kall som en röv på en eskimå den senaste tiden. Hoppas någon enstaka själ iallafall hittar tillbaka till och kan finna glädje av mina här mödosamt nedpräntade heliga ord. Jag har trots mitt skrivuppehälle kontinuerligt följt alla andra bloggar här på FZ med mycket stort nöje, tack till alla er som tar er tid och håller era skriverier i rullning! Med det sagt får jag väl lova bättring, ska försöka hålla mig ajour och uppdatera här så ofta jag kan!

Sitter i detta nu och lyssnar på det Nederländska metaldängiga Within Temptations senaste platta - Black Symphony, där dom kör sina härliga flamboyanta tonsättningar i gemensam fusion med någon sorts symfoniorkester. Kalla trådar av vällust tvinnas till ett rep som lägges runt min hals, tar strypgrepp och formligen håller mig i sitt våld. Visst är det härligt hur musik kan fängsla en ibland? Känner mig faktiskt på ovanligt gott humör för tillfället, det enda som skulle fattas för att göra kvällen komplett vore en balalajka och två kosacker som dansade i takt på varsdagsrumsbordet....

#blogg

Medlem
Ska månne eskimåröven tina upp?

Välkommen tillbaka! Funderade för ett tag sen om vad som hände med din blogg. Kul att du är tillbaka, dina inlägg var alltid intressanta.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Välkommen tillbaka! Funderade för ett tag sen om vad som hände med din blogg. Kul att du är tillbaka, dina inlägg var alltid intressanta.

What he said.
Within Temptation +1


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Men tack mina gentila pågar, det värmer verkligen att höra! Ska fan ta mig i kragen och börja kommentera mer på era bloggar i framtiden också.

Har ju tillochmed bjudit flickvännen på ett av dina brödrecept Dvorak, blev mycket uppskattat. Guldstjärna till din tjänstgörningsmatrickel!

1
Skriv svar