Första...

m0s
Medlem
Första...

Jaha, då ska man skriva blogg nu också
Ptja, vad ska man börja med? Jo!
Jag och min sambo (Anna) ska nu flytta till en större lägenhet. Lägenheten vi bor i nu är en 1:a på 40kvm. Lite småjobbigt att ha sovrum/datorhörna/vardagsrum i samma rum. Så nu har vi istället bestämt oss för att flytta till en lite (med betoning på lite) större lägenhet. En 2:a på 48kvm.
Den 1:a April är det sagt att vi ska få flytta in, så en dubbelhyra får vi stå ut med
Nu får man äntligen också tillgång till 100/100mbit, istället som för nu, leecha på grannens trådlösa nät.

Tog det förövrigt väldans lugnt idag. Vaknade strax innan 12 och gjorde mig iordning. Anna hade då varit uppe väääldigt länge innan mig och hade redan hunnit ta hand om det stora diskberget och bytt gardiner i köket och sovrummet/datorhörnan/storarummet. Åkte hem till mina föräldrar vid 18 tiden och drack kaffe och kollade på Discovery Channels "how do they do it".
Kom hem vid halv 8 och tog fram ratten och körde lite varv inför SCC cupen imorgon (länk). Tänk att man skulle få upp ögonen för #Live For Speed igen efter all denna tid
Kommer nu lägga mig med ett leende och veta att min tid med XFR:en på Aston Club är hyffsat bra och att det kommer bli ett tätt och tufft race imorgon.

#blogg

1
Skriv svar