En jobbig vecka

Medlem
En jobbig vecka

Det har varit en jobbig vecka för mig. I måndag blev jag magsjuk och det blev värre med tiden. Hade sådana smärtor att jag inte ens kunde sova. Sen började det göra riktigt ont i höger sida av buken. Sen övergick det till att göra ont i hela magen och buken och ut mot ryggslutet. Jag väntade till torsdagen innan jag åkte till HC (Hälsocentralen) för att träffa en doktor.
Doktorn jag fick träffa sa att det sanorlikt var blindtarmsinfektion, men att jag skulle avakta till dagen efter och se om det blev bättre. Det blev inte bättre och jag åkte in till aukten på fredagskvällen och fick ligga kvar till lördagen då dom skickade ner mig till Gävle sjukhus för att udersökas och antagligen operera bort blindtarmen. När jag kom ner och blev undersökt så visar det sig att dom inte hittar något fel alls.

Doktorn sa att det kunde vara en infektion som jag har haft länge och när jag sedan drabbades av ett magvirus så slog det ut min kropp så pass att jag fick dessa smärtor.

Är idag fortfarande dålig och det kan ta allt från en vecka till längre att bli frisk.

#blogg

1
Skriv svar