Inside info om Assassins Creed 2 och 3

Medlem
Inside info om Assassins Creed 2 och 3

Ja ibland har man lite förmåner som spelsäljare eftersom man får besök av utgivare som tittar till hur vi har det. För någon dag sedan kom en representant från UbiSoft och vi kom in på hur det går med nya assassins creed och han ville inte säga för mycket men en sak slank ut som var väldigt intressant. De har i sin plan att andra spelet ska utspela sig i framtiden (han kunde också ha menat nutid) samt att tredje spelet ska vara tillbaks i samma era som första spelet. Tyvärr kunde jag inte få mer info om spelet då det är låååååångt kvar tills de blir klara

Så då vet ni, men sen får vi se om det kommer bli så.

over & out

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inside info om Assassins Creed 2 och 3

Intressant.
Ska köpa Assassins Creed nu, då jag har skaffat mig en PS3.

Medlem

Trevligt, ett helt okej spel, dock för överhypad. Spelet känns ofärdig på många plan. Men du kommer ha kul om du förbiser dess brister.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ett assassins creed som utspelar sig i framtiden skulle kunna bli väldigt intressant att testa på själv spelade jag första och tyckte att de va bland de roligaste man har spelat på en konsol

Medlem

Assassins Creed är bra, men det var flera saker jag störde mig på, de kunde gjort det så mycket bättre. Hoppas att de fixar de problemen till uppföljarna. Fast tvåan helt i framtid? Att klättra upp för en skyskrapa skulle vara coolt...

Medlem

Hmmm.. ett Assasins creed i nutid låter lite som Spider-Man blandat med kanske.... splinter cell?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

1
Skriv svar