Nyhet: Nya bilder på Mafia 2!

Medlem
Nyhet: Nya bilder på Mafia 2!

Mafia, vilket underbart spel. Många år sedan då men ack vilket spel som än idag står sig mer än väl i konkurrensen. Fantastisk handling med karaktärer man brydde sig om, en atmosfär som sällan skådats i ett spel. Staden kändes levande, det kändes magiskt. Spelet hade en mängd varierande spelupplevelser som skapade en realism och ärlighet mot spelaren. Det kändes som att varje uppdrag var en naturlig del i ledet mot att nå den ofrivilliga toppen i gangstervärlden med ett slut som fått mig berörd av ett spel. Gråten i halsgropen och en upprördhet som jag aldrig skulle tro att jag kunde få av ett spel ingav sig snabbt när eftertexterna rullade.
Nu äntligen börjar det sippra ut mer info och media om uppföljaren som förhoppningsvis åter igen kommer ta spelarna med storm och erbjuda ett spel med själ och minnen. Nedan kan ni se bilder (scans) på Mafia 2. Let the hype engulf you!

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Nyhet: Nya bilder på Mafia 2!

Kunde inte skrivit det bättre själv, det var exakt vad jagtyckte och kände om spelet. Det är bland de bästa spelen som ag spelat.

1
Skriv svar