Nyhet: Kontrollera kvinnornas bröst i Ninja Gaiden 2 sigma

Medlem
Nyhet: Kontrollera kvinnornas bröst i Ninja Gaiden 2 sigma

Aldrig tidigare har sixaxis använts på ett så märkligt och onödigt vis. Tecmo har minnas händerna fulla...;)

Citat: Not only can Sony lovers enjoy Ryu Hayabusa's refined breakneck ninja combat and further preposterous adventures first seen on Xbox 360 last year, Sigma 2 will also feature, er, innovative SIXAXIS support that does, well, look, we'll just draw it for you...

Källa: http://ps3.ign.com/articles/102/1021184p1.html

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: Kontrollera kvinnornas bröst i Ninja Gaiden 2 sigma

"Aldrig tidigare har sixaxis använts på ett så märkligt och onödigt vis."

Det stämmer inte riktigt. I Metal Gear Solid 4 kan man få Rose's bröst att skaka när man pratar över codec.

Medlem

JASSÅ?! *letar fram MGS4 skivan*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:

JASSÅ?! *letar fram MGS4 skivan*

Hahaha

Det är bara en tidsfråga innan ALLA spel kommer att ha en sån här funktion.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Yay!


signatur

Rawr

Medlem

Jag vet att jag är tråkig nu men KOM IGEN!
Vad är det för fel på japaner och deras kvinnosyn egentligen?

Jag har t.ex. höga tankar om Hideo Kojima som spelutvecklare men ibland när man spelar MGS4 vill man bara gråta.

Photoshotsen, de alternativa kameravinklarna, Rose's bröstguppande... Det känns bara smaklöst och passar inte in alls...

1
Skriv svar