Ledsen smiley

Medlem
Ledsen smiley

Ni har förstås sett det här, det här eller det här när jag skriver detta. <b>Super PLAY läggs ner</b>, även om det förmodligen dröjer tills efter det nummer vi nu jobbar på - hoppas jag, annars är jag ju i Tyskland helt utan anledning (jo, jag visste så klart om det här när jag åkte ner)!

Jag skriver nog mer om detta senare, vill inte sitta och författa något långt sorgeinlägg, alternativt långt positivt inlägg om en framtid utan Super PLAY på en latop som verkar glapp någonstans och blinkar oroväckande med skärmen då och då, så det får bli nästa vecka när jag är tillbaka på redaktionen igen. Men tack alla som har hängt med och gjort tidningen till den fantastiska grej den har varit, byggt ett community runt den och sp.se. Vi uppskattar det mer än ni anar.

#blogg

Medlem
Ledsen smiley

Tankeväckande: Utan oss är Super Play inget. Och nu är det inte mer. Vad blir vi då?


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv

Kommer sakna att packa upp er på jobbet!

Medlem

Jag också!

Speltidningarnas era är nog över, om ett par år finns inga svenska speltidningar längre. I tryckt form åtminstone, men vem vet, kanske sitter ni och läser Super PLAY på era vikbara jätte-tidningsskärmar på bussen om tio år, uppdaterad i realtid av en enorm redaktion :).

1
Skriv svar