Rykte: Heavy Rain-skaparens nästa heter Horizon?

Robot
Rykte: Heavy Rain-skaparens nästa heter Horizon?
Medlem
Rykte: Heavy Rain-skaparens nästa heter Horizon?

Kan ju inte bli dåligt från mannen bakom Farenheit och Heavy Rain!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Ooh, sci-fi, det finns alldeles för få spel i den genren idag...
Men hans nästa titel måste shapea upp sig lite på ansiktsanimationerna.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hoppas det blir som Heavy rain eller mera heavy rain!!! .

Medlem

Hm, hoppas det blir som heavy rain fast, mer mindfuck/sci-fiction det vore awesome =D Jag gillade dock också storyn i farhenheit.

Skrivet av simulacra:

Ooh, sci-fi, det finns alldeles för få spel i den genren idag...
Men hans nästa titel måste shapea upp sig lite på ansiktsanimationerna.

Du skämtar? Varenda spel jag stöter på är sci-fi, och jag tycker det finns alldeles för många.

Event Horizon?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

David Cage är en riktigt duktig innovatör som jag är glad att se mer utav. Sony är också den som kommer publicera spelet så PS3 exklusivt med andra ord. FZ borde ta med det i nyheten...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

David Cage är en riktigt duktig innovatör som jag är glad att se mer utav. Sony är också den som kommer publicera spelet så PS3 exklusivt med andra ord. FZ borde ta med det i nyheten...

Att det blir PS3-exklusivt är väl ganska självklart?
Sony betalade ju bra för Heavy Rain så de lär vilja ha ev. nya spel från samma pers.
aka en icke-nyhet.
Dock ska det bli intressant att se vad han kokar ihop, förhoppningsvis något med bättre kontroller och roligare gameplay, men minst lika grym story.

Medlem

Heavy Rain?? Är inte det en film? Vill man se en film går man på bio. Vill man spela köper man inte heavy Rain


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem
Skrivet av S467:

Heavy Rain?? Är inte det en film? Vill man se en film går man på bio. Vill man spela köper man inte heavy Rain

Fan också du hann före :/

Men srsly hans beskrivning var inte lite vag... låter pretto.

Medlem

Hoppas det håller samma kvalité som Heavy Rain!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar