The Sims goes Lara Croft?

Medlem
The Sims goes Lara Croft?

Senaste nytt, stoppa pressarna! The Sims 3 får en expansion!

Ska man tro pressreleasen kommer dina simmar att äventyra sig igenom <b>Egypten</b>, <bKina</b> och <b>Frankrike</b> i värsta Indiana Jones-stil (okej, det kanske är jag som läser lite mellan raderna här) och komma hem med mängder av souvenirer. I praktiken torde det handla om en uppsättning nya föremål med teman från ovanstående länder, <b>svarta, gula och orakade simmar</b> och en hög nya texturer. Vilket kan låta fattigt och cyniskt, men kom igen: Du vet att du kommer att köpa den här expansionen, och det kommer jag också - mer prylar till våra älskade simmar går helt enkelt inte att motstå!

#blogg

Medlem
The Sims goes Lara Croft?

Menåh! Var är husdjuren?! Eller kan man smuggla med sig en sköldpadda hem från Simgypten?


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv

Men kommer det bli som "The Sims 2 jorden runt" eller jag förstår inte riktigt? Hursomhelst känns det som jag måste skita i mina föräldrars protester och köpa The Sims 3, omedelbart!

Medlem

Det blir nog inga husdjur, jag gissar på kanske en stad till (eller en för varje land med olika teman? Det vore ju coolt!), en drös nya simmar och allt från tre till sex nya inredningsteman.

1
Skriv svar