Enkla achievements

Medlem
Enkla achievements

Och jag som trodde att <i>The Simpsons Game</i>s "<b>Press START to play</b>" var världens fånigaste achievement - jo, jag vet att den är ironisk. Men när jag satte mig med <i>Rise of Flight</i> (som för övrigt är den bästa hardcore-simulatorn någonsin, om än med lite konstiga lösningar på kopieringsskydd och liknande) insåg jag att spelet hade gett mig en achievement ("awards" i <i>RoF</i>) för att jag köpt det! Visst, det finns mer normala varianter också, medaljer och annat, men detta spels "<b>Game Owner Award</b>" är nog det fånigaste jag någonsin har sett i belöningsväg.

#blogg

Enkla achievements

"Be Gentle" eller "Be Gentle with me" heter en achievement från ett spel som är löjligt enkel att skaffa.

Kan du gissa varifrån den kommer?


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Låter bekant... BlazBlue? Finns ju några andra achievements av typen "spela online en gång" och sånt, men det här är den första jag ser som delas ut för att äga spelet...

Bravo

Fick den idag. Du får den efter din första spelade Ranked Match.

Har du PS3 versionen? Skulle vara skoj att möta andra än amerikaner och japaner


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Jag fuskade och slog upp det - vågar ju inte spela fightingspel med Alfred i närheten :).

Skicka in honom också för fasiken

Får jag se vad han spenderade tid på borta i Japan. OM han valde det bästa eller det medelmåttiga i arkadhallarna

Med BB som bästa och SFIV som medelmåtta.

Bara han inte spelar Nu är jag nöjd.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar