Borderlands-tävling

Skägg.
10 Chambers
Borderlands-tävling

Inspirerande.

I korthet, för er som INTE ORKAR KLICKA PÅ EN ENDA LITEN LÄNK ENS, handlar det om att en av Gearbox-cheferna slog vad om att han personligen skulle spela med och ge mysig loot till alla som förhandsbokade Borderlands tidigt. Typ 200 pers tog honom på orden, och artikeln som länken ovan leder till handlar om hur en av spelsajten Kotakus utsända sitter och lirar när Gearbox-chefen plötsligt whisprar och frågar om han får joina i levlandet. Han håller alltså vad han lovat!

Det är så klart ett galant PR-trick, men det visar också på Neumanns - som han heter - enorma kärlek till sitt eget spel. En vecka efter det amerikanska släppet hade han nämligen klockat 72 timmars speltid enligt Kotaku. Och fatta bara hur många timmar han måste logga för att hinna spela med samtliga, även de som börjar spela på Europareleasen och följer en annan klocka, på tider när de är online. Coolt gjort!

Nu blev jag glad i hågen av det här och den vinröda, rätt snygga faktiskt, Borderlands-tisha i storlek M som jag fick på en pressvisning ser ändå ut att vara för liten för mig. Eller så är det jag som är för tjock.

I vilket fall.

Ett styck Borderlands-tröja till den som kan placera följande film- och/eller TV-citat:

"Ricky, I wan´t my kitties back!"

Ni får två vaga ledtrådar i form av två skådespelerskor:

Ellen Page och Cobie Smulders.

PM:a mig namn, svar och din adress senast måndag 26/10 09.00.

Svar eller gissningar i kommentarerna nedan undanbedes. Om flera gissar rätt går t-shirten till en slumpvis vald tävlare.

/J

#blogg


signatur
1
Skriv svar