Men vad ligger här och skräpar..?

Skägg.
10 Chambers
Men vad ligger här och skräpar..?

... om inte majnumret av PC Gamer? Jojomen! Tillsammans med koder på Sims 3, Overlord, Call of Juarez: BiB, proteinpulver, kaffekopp och lite annat är det en delhög av det som belamrar mitt skrivbord idag. Idag plannar jag skiten ur juni- och julinumret, kör Spotify, äter sushi, försöker svara på mail där emellan, tränar och funderar på vad träl-Jakob ska lägga upp för artiklar på sajten veckan som kommer. Jag finner mig också i det normalt sett angenäma bekymret att ha ungefär 20 sidor för mycket material till juni, men när det är bra grejer man måste kapa, korta eller lyfta, är det ingen lek längre. Stånk! Där är sajten bra. Får bli lite bonusgrejer dit tror jag. Förmodligen ingen som klagar.

Nu ska vi se. Starcraft 2... Aliens vs Pred... Tommys "Hur jag lärde mig älska bomben", Eriks Sleepless i Ale... FCUK, Secret World också! Hur mycket får vi se av Modern Warfare 2 nästa vecka, tro? Och Annicas date med Champions och Bill R... hur många sidor kan Petra trycka in Topp 150 på utan att hon, och ni, går bärsärk? 14? Undrar om Micke kan lösa graffe-stortestet. Hmm... Mycket mumma maj-juli i alla fall. Pust!

Vad gör ni idag, vänner?

Over n out, ppl.

Da new shit.

#blogg


signatur
1
Skriv svar