E3. Here we go!

E3. Here we go!

Skönt. Jag började tro att de senaste dagarnas coollugn var något fel. Inför E3 ska man vara sönderstressad, nervös över alla slotar man missat och lätt hysterisk. Men okej, nu finns där i alla fall något som liknar det. Den där känslan i magen. "Har jag fyllt i allt rätt, har med mig alla papper, missat nåt skitenkelt, är itineraryn rätt, varför har jag så få bokningar" och så vidare och så vidare.
Måhända underlättas det hela av att det här blir mitt fjärde E3 samt att jag är rätt mycket av en realist - man gör det bästa av situationen men det som krånglar, det krånglar helt enkelt. När jag dessutom lyckades pricka in en studentskiva 13 mil bort och ett revisorbesök igår samt ett bröllop idag, för att sedan kliva ombord planet strax före åtta i morrn bitti... då hinner man inte bli nervös.

Därför ska jag gå ut och klippa gräset nu, och skita i nerhyschade utannonseringar av Valve och Bethesda (oj, nu sade jag ju det) under E3, slotar jag inte fått svar på och dylikt. Det löser sig, helt enkelt.

Se nu till att hålla koll på alla våra bloggar den kommande veckan, nyheterna och även DVD Gamer Online.

Nu kör vi. See you on the flip side of Atlanten!

I Fråga Olle i höst: booth babes - bra eller anus?

#blogg


signatur
1
Skriv svar