Holy moly! (Dragon Age igen.)

Holy moly! (Dragon Age igen.)

Jag skulle gärna blogga lite om UFC, träning, Left 4 Dead eller kanske varför jag tycker att Plants vs Zombies är lite för lätt lite för länge.

Men idag fick vi diverse dokument över Dragon Age, som vi som bekant reccar i novembernumret. Bland dem en recensionsguide. På 262 sidor. Japp, ni läste rätt. Ah, en reviewer's guide, tänkte jag glatt och tryckte håglöst på Ctrl P. När jag insåg att jag precis var på väg att mörda halva Brasilien bara för att få ögna lite fakta om svärd med +4 i stats och skäggiga halvmänniskor, gingo jag med raska steg in till skrivarrummet. Där tog det typ tre minuter att lista ut hur man avbryter en utskrift.

För att belysa det faktum att vi är goda människor, ämnar jag och kollegan Petra vända på papprena och köra duplexutskrifter.

Men alltså... jag tyckte min instruktionsbok till Shôgun: Total War på runt 140 sidor var maffig back in da day. 262 sidor liksom. Man hinner ju för fasen spela spelet snabbare än tiden det tar att läsa den familjebibeln. Geez.

Såhär glad blev nördojocke över guiden, som det dessutom saknas 50 sidor i då jag hann avbryta nånstans kring de 200.

#blogg


signatur
1
Skriv svar