Ett BRA pokererbjudande

Grafikfejs
Paradox Interactive
Ett BRA pokererbjudande

Jag upptäckte att Titan Poker är en av annonsörerna här på PCGamer.se. Klickar man på länken kommer man till deras sida med ett erbjudande om 100% upp till $500, vilket betyder att om du sätter in $20 får du $40 att spela för. Inte så dumt, såklart, om man gillar att spela poker på nätet.

Nu säger jag inte att ni inte ska spela om pengar på nätet. Jag gör det själv och vinner faktiskt ibland ganska hyggliga summor. Är ni över 18 år är det dessutom lagligt att spela på utländska sajter så länge ni skattar för ev. vinster. Däremot tycker jag att ni ska använda Onlinegamers bonuskod till Titan Poker istället för erbjudandet från den anonyma annonsören här på sajten.

Då gör ni nämligen flera goda gärningar:
1) För varje person som går via Onlinegamer.se (eller använder vår bonuskod: ognew500) och betalar för virtuella markers hos Titan Poker går $100 oavkortat till vinster i våra kommande Team Fortress 2-tävlingar.
2) Ju fler vinster vi kan putta in i våra tävlingar, desto större blir chansen att fler får upp ögonen för TF2 i Sverige, vilket i långa loppet betyder att Sverige får fler duktiga spelare och klaner som tävlar internationellt.
3) Med Onlinegamers bonuskod får man 100% extra pengar att spela för. Dvs, sätter man in 200:- (lägsta beloppet) får man 400:- att spela för.

Om det är intressant kan ni använda koden OGNEW500 vid köp av markers på Titan Poker (länken leder till en sida som visar det aktuella erbjudanet för Onlinegamers besökare).

OBS: Du måste vara över 18 år för att spela i pokerrum på nätet. Och även då är det lite tidigt (imo). Vänta tills du är 25 eller äldre för att vara på den säkra sidan. Det är lätt att bli beroende, och man förstår inte pengars värde när man är ung. Risken att förlora både sina egna och mammas och pappas pengar är ganska stora!

#blogg


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

1
Skriv svar