Mobilt Bredband..

Medlem
Mobilt Bredband..

Tjoho!
Idag har jag äntligen fått ihop alla mina delar av det mobila bredbandet och det fungerar kanon här ute på jobbet, tyvärr hade jag även lite otur i förrgår och min bärbara dator plötsligt dog. men det får bli att sälja den på tradera eller nått, antagligen är det väl laddaren som har dött..

Men lite störande då jag tänkte sälja den och köpa en ny, den var ju inte fräsh direkt, köpte den för en 500kr av en kompis dåka hon hälde jägermaister i den, men nu fungerade den iaf, men men. får se om man kan få några kronor för den iaf..

Sen blir det väl att köpa sig en nyare Hp eller Acer.. det är dem två som det lutar mot just nu, frågan är bara vad man vill pröjsa. men runt 7k verkar det hamna.

Härligt att kunna surfa in på Pcgamer.se när man har lite att göra på rasterna här på jobbet eller tex när jag behöver göra lite skolarbeten runt nu. Börjat bli lite inlämningsuppgifter som ska skrivas på datorn. Då är det ju bra att h tillgång till att göra det på jobbtid.

Skola + Jobb = mindre fritid.
Skola på Jobb = mer fritid.

Det är ju även mycket härligare att blogga ordentligt från en dator istället för att göra det på världens minsta display på en mobil, inte för att jag har något ont av det. men ändå principsaken.

ta tex detta inlägget som exempel och gämför med valfritt inlägg i Mobilbloggat kategorin.

Vi ses /P-staffan

#blogg

1
Skriv svar