In Faith we trust...

Medlem
In Faith we trust...

Om det inte hade varit så att den älskar att sticka sig själv i ögat hela tiden som en vanlig 5 åring med damp, eller en helt vanlig 5 åring.. har inte alla barn damp nu för tiden?
Det var ju en sån damp-våg som slängdes över alla ungdommar några år sen... Kanske inte inne att ha damp längre, nej blind är det nya damp...

Hur hamnade jag här plötsligt?

Iaf, det jag vill ta upp i kvällens läsning är helt enkelt att folk blir inte smartare än vad de gör sig.
jag har en "kompis" som är väldigt smart, tog henne (oj) bara 30 minuter att importera sin blogg på facebook, varav 20 minuter var att hitta "applikationer"... svårt svårt.

Ska läggas till att hon inte är blind med,
Hade varit kul att se hur lång tid det tar för en blind att stava till nyckelhålsbyggnadssats. fyra gånger så fort som möjligt..

Eller en blind med damp,...! kan blinda ha damp?

Hm, jag bör ju avsluta med att säga att jag inte har något emot blinda, men varför skulle jag? de kan ju inte läsa detta.. MUAHHHA..
Men jag ber om ursäkt ändå.

Om du nu sitter och lyssnar på Microsoft Hal när han läser upp detta så lyssna på detta...

200110002221233000222111011BMW!
Det låter skitkul, speciellt om man har lite fart på han.

Shit, nu slutar jag jobba om bara 5 minuter ungefär, nästan nära nog för att känna att det drar i bilnycklarna.

Resten av veckan så blir det lagom mycket jobb. det ska bli skönt, ingen mega övertid och konstiga tider som förra veckan, jobba 16h på ett dygn är ganska segt, bara 8h över och 2.5 av dem blev inte sömn iaf, så då är det ännu mindre, you make the nummer räkning, tappade citatet... ah, ja,,. you figure it out.

Pöss / p-staffan

#blogg

1
Skriv svar