80 Dingar och en coca cola..

Medlem
80 Dingar och en coca cola..

Det var ett tag sen jag var inne och bloggade här, det vet jag.

Men det finns ju alltid chanser att komma tillbaka, se bara på EA och NFS serien som tydligen är odödlig.
Annars kan ni ju alltid se mig som Lara Croft, eftersom hon bara blir snyggare och snyggare för varje polygon de lägger på henne, UNdrar om det blir någon tajt t-shirt i nästa spel... jag skulle tro det.

IAF tillbaka till Dreamhack winter 08, vad hände efter dess? jo jag började spela Wow såklart, alla gör ju det nuförtiden och jag ska ju inte vara sämre jag.

Galuria, Human Paladin blev skapad och fick se sina första andetag som en kvinna i 20-30 åldern som nu var redo att döda en massa horde's ute i världen. J

-Jag ska bli något.

Intalade hon sig själv och gick med stolta steg ur sin lilla borg.
Snabbt blev hon tillbaka tryckt av större starkare män som tvingade henne att springa och döda massa små vargar och plocka på sig de mest meningslösa småsaker för att lämna in för att få lite pengar och yttligare små värdelösa Metallbitar att använda som skydd.

Många levlar senare kände hon sig större och starkare för att ta sig ann några riktiga hordes, men yttligare en gång fick hon smisk på fingrarna då hordes och allys blivit vänner pga en större Lichande kung.
Antagligen Princessan Victorias man? tänker Galuria och trippar vidare.

Igår inhandlade hon jättefina Symbols of kings och satt och luffade i Dalarans stora gångar...

Vi Ses igen...

#blogg

1
Skriv svar