Svetsare spränger Sverige

Medlem
Svetsare spränger Sverige

Som många kanske har noterat så har två svetsare blivit gripna, skäligen misstänkta för förberedning till sabotage. Inte vilket sabotage som helst heller, utan sabotage mot OKG, ett av kärnkraftverken här i småland.
Det känns som om man borde bry sig mer, även om jag för sekunden är utanför blast-radius, men det gör jag inte.

Vi kan ha varit dagar ifrån det största terrordådet i modern tid, om man bortser från USAs våldtäkter på allt vad mellanöstern heter, och jag känner att jag nog inte skulle orkat ta en buss mot skåne för att undvika radioaktivt nedfall. Varför?

Tja, kanske för att de har hittat rester
utav ett ämne som svetsarna inte skulle haft på sig, men såvitt jag kan se så har de inte funnit något mer än detta. Vem fan spränger ett kärnkraftverk med ett par milligram TATP? Nej, kom tillbaka när ni har mer kött på benen, och blås inte upp den här skiten för att skrämma upp folk så att de köper fler lösnummer. Någon gång kommer folk att inse att de blir mindfuckade utav skräckpropaganda, och då kommer skitblaskorna att gå i graven. Tillsvidare så får man hoppas att folk tar sitt sunda förnuft till fånga och avvaktar innan de går in i de här mediala rävsaxarna.

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar