Ett tyst behov

Medlem
Ett tyst behov

Av och på, speciellt under perioder med stress och annat helvete, så går jag in i något apatiskt mellanläge. Jag vill inte ha fysisk kontakt med någon, inte prata med någon och bara vara ifred. MSN fungerar, pga då kan jag välja att inte svara och låtsas att jag inte finns.

Detta ställer givetvis till det för människor runtomkring mig, som tror att jag inte vill umgås med dem, att jag inte tycker om dem längre eller att jag håller på att ta livet av mig. Inget av det stämmer, jag försöker bara få i ordning allt skit som jag släpat omkring med sedan förra gången jag var såhär. Det ordnar sig, och jag kommer börja prata med er igen när jag orkar, men just nu vill jag bara överleva jobbet, spela TF2, sova och hålla käften. Eventuellt ta en cigg ibland, bara för den friska luftens skull.

Jag är inte intresserad av några utsträckta händer, det är gulligt att ni vill visa att ni bryr er, men jag orkar inte hålla någon i handen och jag vill inte ha någons hjälp. Jag har det jag vill ha, och jag har det jag behöver göra, precis framför mig. Allting ligger på laptopen, artiklarna, musiken, spelen. Jag vill inte prata med er om det här, jag vill inte att ni ska fråga.

Känner ni prompt för att kontakta mig, så gör det via sms eller msn. Jag kan inte lova att jag svarar, men jag läser det iaf. Det är inte för att vara elak mot någon, det är för att jag ska klara ut ytterligare ett halvår av det här livet. Jag behöver den här tiden för att rannsaka mig själv och bestämma vad jag ska göra, hur jag ska göra det, vad jag har gjort, varför jag gjorde det och om jag kan göra det bättre nästa gång.

Så tack för eran uppmärksamhet, men det bästa ni kan göra för mig i nuläget är att låta mig vara ifred bara. Jag är inte arg, ledsen, sur, självmordsbenägen eller döende.

Jag tar bara paus från livet.

Thåström - Släpp aldrig in dom
släpp aldrig in dom här
släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom här
och ge dom
inga nycklar till mig
ge dom inga nummer som jag har
säg att du inte vet
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting
jag vill inte ha

släpp aldrig in dom här
släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom in hit
ingenting från deras värld
släpp aldrig in dom här
och säg att
säg att du inte minns

släng alla kartor
säg att
du inte vet var jag finns
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting

Jag vill inte ha
Jag vill inte
Jag vill inte ha

släpp aldrig in dom här

släpp aldrig in dom här
och säg att det är en sån dag idag
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting dom vill jag ska
det är ett kallt krig
som dom säljer
men nånting

Jag vill inte ha
Finns ingenting jag vill ha
Jag vill inte ha

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar