precis en sånhär dag

Medlem
precis en sånhär dag

Och det är när allting faller samman och du följer med och det är när allting går i bitar och du tappar greppet och det är när ingenting fungerar och inte du heller och det är när ingenting kan få dig att se slutet och när det känns som om du sett för mycket och det är när livet har fått punktering och du inte har sett en cykelpump sedan 95 och det är när motvindarnas stad fyller dina lungor med avgaser och det är när det är en precis sånhär dag
släng alla nummer du någonsin fått av mig, gör dig av med alla minnen, släng bort alla tankar du någonsin haft om mig, ett skott i pannan på all glädje vi någonsin känt tillsammans och jag står ensam på rälsen och väntar på tåget och
det är när hela världen slår dig i njurarna och du segnar ner och det är när luften du andas är taggtråd och dina lungor är blödande sår och det är när du vet att efter regnet kommer solsken men det spelar ingen roll för efter solsken så kommer regn igen och det är när nya dörrar öppnas och alla broar bränns och det är ångest och apati och det är prokrastinering och det är just nu och det är när molnen hopar sig och stormen tar vid och det är precis en sånhär dag
gör dig av med bevisen, låtsas att jag aldrig fanns, säg till dina vänner att jag gick under isen, att jag aldrig hade en chans, säg att det var jag som inte orkade och att du visst försökte, säg att det inte var du säg att det bara var jag, säg att det var precis en sånhär dag.

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar