Piratebayåtalet live, Penisbreaker och KD vill ha mer gud i politiken (alex schulman näckar?)

Medlem
Piratebayåtalet live, Penisbreaker och KD vill ha mer gud i politiken (alex schulman näckar?)

SVT ska tydligen sända rättegången mot The Piratebay. Det kommer inte bli rörliga bilder, då det fortfarande inte är tillåtet att filma på en pågående rättegång, men ljudet kommer vara live. [...]

Det här inlägget får väl ses som Not Safe for Work, men ni som inte är så blyga kan ta er en titt. Bilderna fyller de nada functíonez, men fångar mig ändå på ett härligt vis![...]

Kd-politikern Else-Marie Lindgren verkar ha glömt att ta sin demensmedicin, och yrar om att det vore en bra grej om Reinfeldt (som är uttalad ateist) slängde in ett ?Gud välsigne Sverige?[...]

Kände mig prompt tvungen att kasta upp en recension på en av de bättre filmerna jag inmundigat de senaste dagarna. Filmen ifråga är då, för er som inte läser rubriker, The Signal.[...]

Och allt finns att tillgå på Pewpew.

För övrigt så är jag fucking slut efter en omgång armhävningar/situps/rygglyft och skribentande. Dessutom så har synthmon tackat nej till priset, så de som var intresserade av priset i förra tävlingen får helt enkelt kommentera i fältet nedan och svara på frågan: Vad heter min kollega borta på pewpew?

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar