Nattligt struntprat

Medlem
Nattligt struntprat

Som vanligt så borde jag igentligen ligga och sova vid den här tiden, då jag vet hur jobbigt det är att gå upp 0545. Men precis som en gammal hund lär jag mig aldrig, speciellt om det bryter mot mina bekväma vanor.

Mitt första blogginlägg här skriver jag efter att återigen varvat Mechwarrior 4 Mercenaries, vilket är 6:e gången. MW 4: Mercenaries är ett spel som har fått många av mina timmar att försvinna, timmar jag igentligen inte saknar. Nej, inte alls som vissa andra spel vilka man klarar ut för att sedan inse att man vill ha tillbaks dom timmar som spelet berövat en på. På många vis påminner det om föreläsningar på min högskola, då vissa är så bra att man gärna sitter kvar ett par extra tio minuter medan de flesta är så hemska att man antingen somnar eller smiter ut efter introduktionen.

Jag nöjer mig oftast med att smita, om jag sitter ute på kanterna, eller ta igen lite sömn, om jag sitter mitt i salen. Däremot hade jag två bekanta som tog det mer personligt och detta resulterade i en lista. Denna lista var fylld med namn och antal timmar, minuter och sekundrar som dom sedan skulle kräva tillbaks från dom personer som stulit dom.

Denna lista har influerat mig till att skapa en liknande lista, den enda skillnaden mellan min lista och mina rabiata kompisars lista är att jag kräver mina timmar tillbaks av spel medan dom kräver sina av tråkiga föreläsare.

Hur som helst så har MW 4: Mercenaries klarat sig från denna lista, då jag förmodligen kommer klara ut spelet en 7:e gång, i en närliggande framtid.

Godnatt.

#blogg

Pansarknekt
Nattligt struntprat

Gött o se att MW Mercs spelas fortfarande. Har klarat det bra många gånger men bara en gång som vinnare av arenastriderna oxxå. Kanske borde installera om o köra igen...


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar