Repor, repor och ännu fler repor...

Medlem
Repor, repor och ännu fler repor...

Ja, vad ska man säga. Satt nyss och körde Need for Speed Undercover (fint att kolla på men värdelöst spel), var på sista uppdraget

där man ska preja ner Chase Linh

. Men eftersom att spelet slänger iväg ca 20 polisbilar och det ligger spikmattor typ exakt överallt så är det nästan omöjligt att klara av. Att man sedan inte heller får använda sin nyinköpta Buggati Veyron gör inte saken bättre utan man tvingas använda en "usel" BWM M6 (okej, jag kanske har fel, man kanske får byta bil men jag hann aldrig testa det). Men i alla fall, efter si sådär 5 försök eller nåt så blir jag bara så sjukt frustrerad så jag slår nävarna hårt som f*n i TV bänken där Xboxet ligger. Shit tänkte jag bara direkt efter jag hört lite konstiga ljud och bilden stannat upp på TVn. Stänger av boxen, startar upp och startar spelet... YAY! Disc Unreadable! Tar ut skivan ur boxen och ser en stadiga linjer längsmed hela ytterkanten, lyckades alltså paja skivan. Jo tack för den Microsoft, fast det var nog mest mitt fel. =/

#blogg


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Repor, repor och ännu fler repor...

Det är ju ditt fel Minsta rörelse från boxen då skivan snurrar kan repa den. Hände mig med Rock Band 2 skivan men kunde som tur var byta skiva hos Elgiganten.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blääää. Det ska vara gammla fula askar med kretskort i som Nintendo 64 hahah

1
Skriv svar