Lågsäsong

Medlem
Lågsäsong

Just nu är det lågsäsong för mig när det gäller spelande. Jag jobbar ofta ganska sent och är trött när jag kommer hem, så det blir inte ofta så mycket spelande de dagar jag jobbar.
Sen är det trots allt sommar, och när jag är ledig (som idag ) så vill jag gärna spendera dagen utomhus i det fina vädret.

Eftersom det är mitt i veckan och jag är själv hemma, så har jag varit ute och solat hela dagen, med undantag för några timmar då jag har gått in och käkat/hängt på PC Gamer forumet.

Kalla mig fåfäng, men sola är jäkligt skönt. Man vilar, lyssnar på musik och har det allmänt slappt, och när man är färdig så har man bättrat på sitt utseende. Kan det bli bättre?

Jag tror att förra året var första gången jag verkligen gick in för att sola. Jag förstår mig inte på de som är bruna året om (alltså de som ligger i solarium varje vecka). Med tanke på alla hudcancer-larm så känns det väldigt okunnigt, för att inte säga dumt.

Annars så har mina funderingar mest gått till de spelinköp som ska göras inför hösten (dvs, av spel jag kommer att spela innan Dragon Age kommer), och Fallout lockar faktiskt lite grand. Om jag kan hitta det till en billig peng så slår jag kanske till.

Hösten som sagt. Det kommer att bli en hel del spelande känner jag på mig, med åtminstone två riktigt långa spel som väntar på mig i spelhyllan. Men men, det tar vi då. Nu ska jag nog gå ut i solen igen 8)

#blogg


signatur

Throw the rules out the window, odds are you'll go that way too

1
Skriv svar