Sommarlåv slut om 2 veckor.

Medlem
Sommarlåv slut om 2 veckor.

Sommarn tar slut om 2 veckor medans minna gammla klasskompisar som jag har gått med ända sen 6:an till 9:an har längre tror jag kanske någon bara har 2 veckor kvar i alla fall. Jag fick något kortare sommar låv och kommer att få det nu i 3 år desutom kortare vinterlåv, vilket betyder mer skoldagar.

Men det ska bli trevligt att träffa den nya klassen och förhoppningsvis bli vän med någon^^.

14dagar-2dagar=12dagar kvar det är inte mycket. Desutom har jag varit utan dator en hel vecka för att jag var i finland men det var inte så länge utan datorn, kom hem i söndags. Nu väntar jag bara till skolan börjar och under tiden spelar jag Gothic 3 på brorsans dator efter som spelet inte tyckts fungera på vista.

Sen har jag löst problemet med petcher på DVD Gamer skivorna som inte fungerade förut untan att datorn ska hänga upp sig helt och hållet. Men nu fungera det så nu är jag glad fast petcherna till Gothic 3 hjälpte inte.

Och nu vill jag gärna ha Starcraft 2, Diablo 3, Fallout 3, Empire: Total War, Wrath of the lich king, Far Cry 2 och Crysis Warhead. Men jag kommer ändå inte ha råd till alla så jag får glöma några av spelen detta år och köpa dom 2009 någon gång.

#blogg


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

1
Skriv svar