Stora planer, Startar eget!!! Kanske, vet inte.

Medlem
Stora planer, Startar eget!!! Kanske, vet inte.

Jag och min storebror tänker om ödet låter en och om vi har turen på vår sida, så tänker vi göra ett eget dataspel, Jag kommer att få skriva storyn, musiken, göra filmer till spelet, ljud överhuvudtaget, rita alla items och varelser som ska finnas i spelet medans han få ta i tur med grafik och AI och allt annat som man måste göra. men jag kan hjälpa på grafik eftersom jag är bra på färger, om han lär mig hur man gör. Han ska läsa Data teknik och andra saker som har med Datorer och spel att göra men vi får se om det blir rätt överhuvudtaget. Och att göra ett spel tar världig lång tid när man är 2 personer.

Men...men man får se vad som händer, vi har i alla fall börjat planera storyn lite. Hoppas att vi lyckas med det. Tyvär vet inte äns vad spelet ska hete än men det bestämer vi nog när vi kan börja med tillverkningen av spelet. Kanske händer att vi blir fler om man kan få in några vänner i planen.

Kanske lyckas, kanske inte, kan bli ett jätte bra spel eller ett dåligt, Kan gå åt pipsvängen, Tur eller otur.
Men man vet inte, men man får hoppas att man lyckas.

Jätte svår plan att klara av, det vet jag men man får väll se vad framtiden bjuder på!

#blogg


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

1
Skriv svar