Medlem
Fantasy!

Nu håller jag på med en nya bok, den jag skrev i 6:an på 78 sidor vart dålig så nu börjar jag om och nu har det gått några år sen dess.

Den nya boken har inget namn än så länge och jag kommer att ta figurer som jag hade i boken jag skrev i 6:an med i denna nya bok. Men också nya figurer och jag tycker att jag har värkligen lyckats med början nu eftersom den var ganska unik emot alla andra böker jag läs, Boken på 78 sidor vart mer som en kopia av Eragon i början men jag var inte så gammal då eller så var det i 7:an jag skrev den kommer inte riktigt ihåg. Men den nya boken är mer unik och har inget från Eragon, men där emot så påminner den mig om Warcraft lite och jag börjar undra om jag tog något från Warcraft nu istället och om jag gjordet hoppas jag att det inte vart för mycket har iaf bara skrivit 5 sidor än så länge och boken är långt ifrån klar. Försöker just nu rita en världskarta så jag kan skriva boken lättare eftersom jag då vet vart handlingen ska ta plats.

Som jag själv ser min egna bok för tillfället är unik och att det verka bli bra och spännande. Och om jag blir klar vilket kan ta ett tag så ska jag försöka ge ut den och som titel på denna blogg inlägg så är det en Fantasy bok jag skriver om någon inte har fattat det ännu.

Boken ska iaf innehålla episka strider och magi, äventyr, mörker, godhet, neutrala, monster, djur, fantasy varelser, en story, krig, oro, sorg, lycka, olycka och mycket mer, vilket betyder att det är väldigt mycket jag har tänkt ta med i denna bok och när den är klar ska jag läsa igenom den och ändra på sådant som jag inte tyckte vart bra.

Och när jag är färdig då ska jag försöka ge ut den och hoppas den att den blir bra! Om inte då vet jag inte vad jag ska göra.

/MvH The Mappen.

#blogg


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

1
Skriv svar