Frigjort minne!

Medlem
Frigjort minne!

Ja imorgon kommer Far Cry 2 iaf enligt Game och Webhallen. Tyvär vart det inte till Xbox 360 för mig eftersom ingen kunde låna mig 30kr. Så det vart till dator och då tar jag en titta på hur mycket minne jag har i datorn hmm.... 70GB/500GB det ver lite lite det där. Så jag har nu frigjort en massa minne och har nu 119GB / 500GB, mer än 40GB frigjort. Tog bort alla tråkiga spel från datorna bland annat Warhammer:mark of chaos och Dawn of war, Lord of the rings: Battle for midgard 1+2. Company of heroes, Medal of Honor Ariborne, World in Conflict och många mer, just det C&C 3.

Jag känner mig rätt stolt över detta, det gav mig en konstig känsla att ta bort spelen en bra känsla som om jag gjorde något bra för en gångs skull. De filer låg bara och skräpade i datorn och jag tog bort dem, vilket leder till att jag gjorde datorn en känst, nu vart den lite snabbare eftersom den inte behöver leta bland 5 miljader filer. Men jag ska ta bort mer och söker efter onödiga filer i datorn just nu och hoppas att jag åtminstånde kan komma upp i 150GB / 500GB.

Men iaf så är jag glad åt att jag får Far Cry 2 imorgon, köpa det på 1 timmes rast, gå ner till Webhallen eftersom min skola ligger i närheten av Webhallen så varför inte dock får jag sitta med spelet i knät en hel lektion för att hålla koll på så ingen tar det ifrån mig.

#blogg


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

1
Skriv svar