Sommar och Singstar!!

Inaktiv
Sommar och Singstar!!

Känns skönt med sommar. Det är nästan 30 grader hett ute idag och jag säjer till min farsa: Visst är det kul att svettas men jag skulle hellre tycka att det var bättre om det var för kallt än för varmt. Då kan man alltid ta på sig ett klädesplagg. Han sa ju att man alltid kunde ta av sig lite istället.

Jag hade min gröna jacka på mig då. Den var fodrad och jag vet att det inte är det bästa plagget just nu men jag är noga att alldrig visa mig offentligt utan den. Den är jag.

Den gröna jackan är nog det bästa plagg jag någonsin köpt. Det är rätt stor. fodrat och i stort sett grön...

Brosan har börjat spela Singstar nu igen! Ibland med morsan också! Det där spelet är alltför generöst och det märks med deras ylande som jag måste genomlida. Ibland blir det till och med svårt att koncentrera sig på saker.

En dag ska jag fan skaffa mig en båt. Ute i havet behöver jag inte höra deras tjut...

Tänk dig en ödslig båt ute på östersjön, fisken lagas till medan min vackra fru (som också är en sjöjungfru) maserar mina fötter. Jag håller på att somna och gråta av lycka när jag hör "...det är värsta shlagern!!!"

Jag reser mig upp och ser en hel familj spela singstar i sin egen båt. De försöker få mig att sjunga med och jagar mig när jag försöker åka därifrån! Sedan märker jag att min fru har gått med dem och börjat sjunga. Förrädare! Hon tar ut skilsmässa och tar hela fisken och halva båten. Det enda som är kvar är en sketen jolle!

Näe Singstar är det värsta som någonsin hänt!

#blogg


signatur

Lyssna på vad jag säjer. Jag vet vad jag snackar om. Bara checka min spelsamling.

1
Skriv svar