Gargafalnikkel!

Medlem
Gargafalnikkel!

Är trött, så trööööött! Men orkar inte gå o lägga mig, sitter istället och slö surfar. Kom då på att jag skulle skriva lite.

En storm drar in över Sverige, eller rättare sagt - flera stormar. Molnen hopar sig och allt vettigt folk stänger av både radio och tv.
För nu är den här, likt en pest sprider den sig genom landet och infekterar våra hem.
Ja, jag pratar om... Melodifestivalen!
Eftersom jag anser att hat är ett ord man inte bör använda allt för ofta så tänker jag säga att jag ogillar Melodifestivalen, jag ogillar den starkt.

År efter år, samma skit musik och samma skit artister. Tidnigarna blir full späckade om allt som händer runt om kring och i skiten. "Karolina af Ugglas tappar nageln efter sitt uppträdande" "Måns glömde knyta skon, experter rasar"
Och sen så är det ett 8 sidors repotage om när BWO klädde på sig. (Ogillar förövrigt alla dessa jävla kvälls tidningar med)

Tvi fan säger jag bara.

Och sen ska Victoria och Daniel gifta sig. Woho..... Suga ut lite extra skatte pengar ur allt hårt arbetande folk. Stör mig otroligt mycket på att alla tidningar tror att man bryr sig om skiten, men det kan ju omöjligt vara någon som gör det !

Over och öut

Lev i Fred.

#blogg


signatur

Hobbits = fun

1
Skriv svar