Studenten!!! 2008

Medlem
Studenten!!! 2008

För vi ha tagit studenten , för vi har tagigt studenten , för vi har tagit studeeentt fyfan vad vi är BRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Fredagen den 13e fy fan vad Fest, Skojj och lättnad :D:D en hel jävla dags festande och flak åkandeee med Linköpings Fetaste Bas låda på flaket utawn tvekan!!!!!! jawg gick upp kl fem i morsen för faun! Champanjjjj åt folket!!!

Tre års väntan är över och vi är alla fria , med det töntigaste klass namnet Esmeralda kan vi ändå lätt konstatera att vi var så jääävla BÄST!.

Ta studenten i en storstad är ett måste!!!!!!!!! Love you all <3 Flaket!
YEAAAAAAAH

Kobojsarna Student Sången, Mange Uggla 24 Timmar <3 <3 <3

JÄGERMEISTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

Ursäkta för det töntigastde inlägget meen det ger jag själva faan i !!

Älskar er alla

#blogg

Medlem
Studenten!!! 2008

Att ta studenten är inget speciellt. ALLA kan ta studenten, man ska bara orka med alla tre åren. Sluta vara så jävla lycklig

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Att ta studenten är inget speciellt. ALLA kan ta studenten, man ska bara orka med alla tre åren. Sluta vara så jävla lycklig

hahahaha du kan dra åt helvete tjurskalle!!

Medlem

Tjurig? För att jag har varit med om det och insett hur det är? Sluta som sagt att vara så jävla lycklig och inse fakta. Att "ta studenten" är inte längre något speciellt, som det var förr. Alla tar det nu. Förr så fick de som inte fick tillräckliga betyg gå ut bakvägen och skämmas.

Medlem

Visst det är inte speciellt, men samtidigt jävligt skönt.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Studenten är visst något speciellt vafan tror ni man firar för, alltså Jokkocze du behöver inte kommentera om de ska vara så, för mig var dagen helt underbar med fest , tjohej och firande vadå sluta vara så jävla lycklig?.. Har precis gått klart 12 år i plugget så håll käft.

Studenten är visst speciellt oavsett om ALLA KAN TA DEN, man gör det bara en gång och varför tror ni egentligen man firar så jedra mycket... disskutionen slutar här kommentera inte om ni är tjurskallar.

Medlem

Esmeralda är det coolaste klassnamnet på John Bauer, iaf när vi lyckades övertala oss själva det. Thor var ändå det grymmaste vi hade i ettan, sen gick det ner till Humpe och slutligen Esmeralda. Bah, det blir till vad man gör det = esmeralda är kickass.

Gratis förresten

1
Skriv svar