Tänk vad tiden går......

Inaktiv
Tänk vad tiden går......

Nu har ju sommarlovet börjat, och alla geeks klickar igång sina maskiner, resten kanske åker och badar eller nått trevligt. Sen börjar skolan om, och jag är väl ingen geek men jag spelar ändå mycket och får inte så jätte mycket tid över till annat. Jag måste diska en gång i veckan o det är ju inte så mycket men det blir aldrig gjort, för jag har inte tid. Varför har jag inte tid, jo för att jag spelar, chattar, eller latar mig framför tv'n. Jag har spenderat tusentals kronor på spel och dylikt men om man tänker efter, till vilken nytta? jaja lite bättre engelska kanske men jag har blivit LAT! ojojoj tungt att säga men så är det, ingen struktur kommer hem från skolan slänger ryggan på golvet och knäpper igång maskinen, och nu överdrev jag men ändå. jag gör ofta andra saker men så fort jag är hemma så gör jag inget annat. Jag skulle ju kunna göra något nyttigt istället, så tänk efter vad ger det egentligen. Jag skulle säkert få bättre betyg om jag faktiskt tränade ordentligt istället för att slaffsa igenom proven eller läxorna. men vi får hoppas att man lär sig.

#blogg


signatur

chuck norris once finished the song that never ends - duktig snubbe!

1
Skriv svar