E3 pepp/prep.

E3 pepp/prep.

På Söndag åker vi - jag och Thomas och Tomas - till det förlovade landet. De kallar det Amerika och det finns en bra grej som heter E3 där. Vi tänkte kolla in det lite granna.

Thomas och Tomas? Ja, man kalla dem PCGamer-Thomas och FZ-Tomas om man vill skilja dem åt. Man kan också kalla dem Super-Mega-Thomas och Tomas Andersson Wij, men det heter de inte, så det vore kanske dumt.

Alfred Holmgren åker direkt från Japan han. Lite unikt.

Jag är pepp!

Speciellt nu, när jag får höra att jag har fått intervjutid med människorna bakom Dragon Age, spelet som jag kanske är mest nyfiken på inför mässan.

Förresten, var du en av dem som satt i 24 timmar och F5:ade på www.dragonage.com igår? Hur kul var det när all den där nya infon som skulle dyka upp den 9:e Juli visade sig bestå i meddelandet "Vi kommer visa en trailer den 11 Juli!"? Jösses.

Jag ringde min bror för jag tänkte ge även honom chansen att ställa någon fråga till BioWare (med tanke på att han har ägnat ungefär alla timmar han har till att spela Baldur's Gate 2 + Throne of Bhaal på sista tiden.)

Följaktligen tar jag med mig dessa frågor till E3:

1, Finns det drakar i spelet?
2, Exakt hur stora är drakarna?
3, Är drakarna röda?
4, Är drakarna bruna?
5, Är drakarna blåa?
6, Är drakarna svarta?
7, Är drakarna guldiga?

Det kommer bli en grym intervju.

#blogg

Inaktiv
E3 pepp/prep.

Om du inte frågar de där frågorna blir jag ledsen i ögat


signatur

Haha, det vore roligt ja.

Men jag är vannsinnigt osäker på om det är värt det;)

Inaktiv

Du skulle ju gå till historien!


signatur
Inaktiv

Din bror borde ha en egen sp-blogg


signatur

Propra frågor. Vackert. Fortsätt i den stilen!


signatur

Kittens are for real!

Gill: Nej! Jag är hans språkrör, och all hans kommunikation med omvärlden bör ske genom mig!!!

Medlem

Läs följande ord högt efter varandra:
Gage
Garage
Apanage
Dragonage


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv

Skitbra frågor. En sak bara. Vad göra om de svarar nej på första frågan. Då blir det ju lite konstig stämning å så.

1
Skriv svar