Skräckhelgen

Medlem
Skräckhelgen

Mina damer och herrar, tillåt mig att presentera den fasansfulla, tillika fantastiska, skräckhelgen!

Vem behöver Halloween? Inte Jonas Högberg, i alla fall. För nu har han bestämt, yet again with the panache of a true doer of deeds, att det är tema skräck som gäller i helgen.

På programmet:

Idag - matig genomgång av Eden Games totalflopp Alone in the Dark.
Lördag - Condemned 2 analyseras sönder och samman med en köttsåg och ett par stadiga tänger.
Söndag - jag spelar Call of Cthulhu, det bästa spelet du aldrig spelat, och hoppas påvisa varför du måste ändra på det.

Stay tuned.

Dörren är öppen. Skräcken har SLÄPPTS LÖS.

#blogg

Medlem
Skräckhelgen

Det där är ju läskiga spel och så. Men om man vill ha ett spel som är läskigt att spela (hårfin skillnad) så kanske man ska försöka sig på The Path?


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

Vilket Call of Cthulhu? Dark Corners of the Earth har man ju spelat såklart, riktigt otäckt, men inte spelat de andra

Oh, Condemned 2 är riktigt bra det med. Ser ut att bli en lyckad skräckhelg!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Dark Corners of the Earth lär det väl vara, har inte hört om något annat.
Ballt förresten Jonas. CoC:DCotE är ett av de bästa spel jag spelat, ska bli kul att läsa vad du har att säga om det

Medlem

Ecstatica är ett annat sånt där "spel som du aldrig har spelat", och det har släppts fritt för gratis nedladdning.

Awesomesauce. Skriv om det! (du måste ju ha fler skräckhelger)

Inaktiv

Trodde du gav upp Alone in the Dark för gott efter alla de där försöken med bilen?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Kelet: Ecstatica? (Maybe) I'll check it out.

Kullberg: Ge upp finns inte med i mitt vokabulär!


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Do it!
Värt att notera är att det är ungefär lika gammalt som min farmors damcykel och att grafiken är väldigt... originell

1
Skriv svar