Matsjennynylundlund :S

Inaktiv
Matsjennynylundlund :S

Igår inhandlade jag Age of Conan och måste säga att det hittills är ett av de absolut bästa MMORPG:n jag testat. En gammal AO-räv känner faktiskt även igen sig lite i Funcoms nya skapelse, främst i hur man rör sig men även i AO spelar man rollen som skepssbruten.
När jag hade inhandlat spelet satt jag på Nils Ericssonsterminalen i Göteborg och var allmänt trött eftersom att jag varken ätit eller druckit och bar en varm jacka för att skydda mot regnet som hade bestämt sig för att avta, vilket gjorde det jäkligt varmt att springa runt. Jag kastar en blick ut genom fönstret och upptäcker till min förvåning en buss med destination Mats Nylund. Jag blinkar till och hinner tänka "Har Mats köpt en stad?" innan jag upptäcker att jag blandat ihop texten på Marstrand-bussen med den påstådda "Mats-Nylund"-bussen. Jag kan fortfarande inte riktigt se vad det står och kisar för att läsa texten som jag av någon anledning får till "Jennybröd" (ska kanske påpekas att mina glasögon är gamla och att jag, nörd som jag är, har -4.5 i brytningsfel) vilket jag antar inte kan stämma. Efter en stund bestämmer jag mig för att det står Jennylund, vilket visar sig vara rätt.
Vem döper ett ställe till Jennylund?
I vilket fall som helst. Jag spelade Age of Conan en massa igår. Jag gömmer mig på servern som heter något i stil med Aquilonian (RP/PvP). Köp det nu!

#blogg


signatur

"Amatörer lånar, genier stjäl" - Kelet

Medlem
Matsjennynylundlund :S

OK, jag tror att jag borde vara oroad av det här...

1
Skriv svar