Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars spöar dödstanks hur lätt som helst anser jag

Medlem
Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars spöar dödstanks hur lätt som helst anser jag

Glöm alla dödstanks på XBLA. Det är sååå i onsdags. Små bilar som åker/flyger/snurrar omkring och puffar en jätteboll i ett slags fantastiska fotbollsliknande matcher är mycket roligare. Det är vad Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars handlar om. Och det är lätt en av de starkaste releaserna på PSN sedan... någonsin.

Allt med Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars är så välpolerat, smidigt och tajt. Upp till 8 pers online eller 4 pers i splitscreen kan mosa varandras bilar i jakten på mål och seger. Det tar typ två minuter att lära sig spelet, och sen känns det som att det finns hur mycket att upptäcka och lära sig som helst. Det är en sån där klockren titel som man undrar hur man klarat sig utan. Nu när den är här hamnar den lätt på min topp fem-lista över de mest essentiella PSN-spelen.

5 bästa PSN-spelen
1. Pixeljunk Monsters
2. Flower
3. Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars
4. Pain
5. The Last Guy

Kolla in trailern nedan. Och just det -- spelet har inbyggt stöd för att redigera och ladda upp repriser från matcherna direkt till Youtube. Nice!

#blogg


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv
Supersonic Acrobatic Rocket-powered Battle-cars spöar dödstanks hur lätt som helst anser jag

Jag köper det bara för titeln. Lätt.


signatur

Min spelblogg finns att skumma igenom på:
http://www.cbzgaming.blogg.se/

Medlem

Haha! Den är ganska fantastisk.


signatur

Vincere vel mori.

Fan! Jag vill ha det där PSN! Kan det inte komma till Xbox Trehundrasexti nångång?!?

Att ta fotboll och göra det jättemycket konstigare har alltid funkat, för övrigt.

Inaktiv

Mmh, som i Excitebike 64.

För övrigt borde vi forma ett Ranked Team från Superplay.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Ja! Ett asgrymt SP-team. Jag har typ aldrig använt min PS3 till seriöst onlinelirande. Kan vara dags nu. Jag heter "H Brun". Tror jag.


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv
Skrivet av Tommy Rydling:

Ja! Ett asgrymt SP-teamJag heter "H Brun". Tror jag.

Tror jag? Haha...

Då ska vi bara hitta på ett bra namn, har för mig att man tyvärr är begränsad till 11 tecken annars hade ju "Superplayers" varit givet.
Kullberg heter jag förresten, logiskt nog.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Haha! Jag heter tydligen Trydling på PS3. Snacka om underutnyttjad maskin.


signatur

Vincere vel mori.

1
Skriv svar