I väntan på Fallout 3, lite av en nostalgitripp

Medlem
I väntan på Fallout 3, lite av en nostalgitripp

Dags för en blogguppdatering

Då äntligen meddelandet om att Fo3 gått guld kom så blev jag sugen på att spela de gamla spelen.

Sagt och gjort, mitt äventyr började i The Glow, som till min förvåning visade sig vara en nedslagsplats för en atombomb, pga radioaktiviteten att döma. Jag klättrade ner i kratern och hittade ett stort underjordiskt valv, framför mig såg jag en lika stor krater som den jag krupit ner i, och navigerandes runt komplexet hittade jag vad jag sökte, en död Brotherhood of Steel medlem som bar Power Armor.

Jag skyndade mig att länsa kroppen på de dokument jag enligt BoS behövde för att bli medlem i deras ranker.

Väl uppe ur kratern igen så får jag märkbara hostanfall av all radioaktivitet som jag intagit, och resan till The Hub påbörjas för att uppsöka en doktor, dock så dör jag senare i öknen av all radioaktivitet.

Då det endast återstår ett 20-tal dagar tills fallout 3 släpps i Europa så tänkte jag börja uppdatera bloggen allteftersom med lite lättare information som kanske tidigare kända bilder, artiklar, med mera.

#blogg

1
Skriv svar